My Ekran.Net

Abone ol

Osman Sınav Doludizgin Yıllar ile Motor Show

31 Tem 2008 | Kategoriler : Sinema-Tv | 55 Yorum Var
Etiketler: , , , , , , ,

--Reklam--

Türkiye’de Efsane olmak için yeni ilkler ve trendlerle Tv ve Beyaz perdenin Usta Yapımcı-Yönetmeni Osman Sınav‘dan yine bir ilk,yine bir trend ve yeni bir efsane daha…Hayata doludizgin koşan bir Gençlik Hikayesi olan Doludizgin Yıllar dizisi olarak başlayan Osman Sınav dizinin senaristliğini ise Sınav filmin’den ve Kavak Yelleri dizisinden tanıdığımız Yiğit Güralp yapmaktadır.

6 Ağustos Çarşamba günü ATV ekranlarında başlaması planlanan Doludizgin Yıllar dizisinin yankısı devam ediyor.Dizi başlamadan büyük bir ilgi alan dizinin tanıtım fragmanları ve kamera arkası görüntüleri ise akıl almaz güzel sahnelerle dolu.İşte o sahnelerin videoları aşağıdadır.ilk bölümü ise Yiğit Güralp‘ın kalemine göre “hızlı ve acemi” olarak ekranlara gelecek.

--Reklam--

 

Get the Flash Player to see the wordTube Media Player.

Dizide Motor yarış tutkunlarının da vazgeçemeyeceği bölümler göze çarpıyor ve Çiftlikde çekildiğinden Atlar da ön planda, oğlu Yusuf Ömer Sınav ile Selen seyven’in başrollerini paylaştığı dizi şimdiden ilgi görmeye başlamış.Hadi hayırlısı bu sefer Osman Sınav aradığını ve umduğunu bulur.

Detaylar için : Osman Sınav Fan sitesini de ziyaret etmeyi unutmayın.
 

Get the Flash Player to see the wordTube Media Player.

Okumadan Geçmeyin:



En Çok Aranan Kelimeler:

doludizgin yıllar yarış,doludizgin yıllar motor yarışı,doludizgin yıllar motor,doludizgin yıllar motor sahnesi

53 Yorumlar

Yorumlara Abone Ol

  1. sema, 13 Ağustos 2008:

    walla yoruma ne hacet tek kelimeyle dehşet

  2. FATOŞ, 14 Ağustos 2008:

    seni seviyorum yunus ömer sınavvv hemde cokkk ya cokkk 🙁

  3. mina, 15 Ağustos 2008:

    ben ne diyimki tek kelimeyle çooooook güzel ya seni seviyirumyunus ömer sınavvv

  4. ysuf, 15 Ağustos 2008:

    öncelikle bu yorumlara gerek yok film 1numara yusuf ömer sınav yakışıklı.

  5. şirin kız, 16 Ağustos 2008:

    çok güzedl bir dizi yorume gerek yok yusuf ömer sınavın hayranıyım onu cok beğenıyorum
    bana resmını yollayabılırmısınız lütfen

  6. fb, 17 Ağustos 2008:

    kızlar bu kadar sazan olmayın ismini bile doğru bilmediniz kişiye nasıl aşık oluyonuz. unutmadan yunus ömer deiil yusuf ömer

  7. muratkalkan, 18 Ağustos 2008:

    diziniz çokgüzel sürekli olsun son bulmasın hastasıyım

  8. FATOŞ, 18 Ağustos 2008:

    tamam sanane yusuf ömer sınav aşıgım be hemde cokkk yeterlimi

  9. selin, 20 Ağustos 2008:

    müthiş bir dizi gerçekten gerektiğinde komik gerektiğinde ders çıkarabiliceğimiz bir dizi osman sınav’ın yaptığı dizileri her zaman tutuyorum helal olsun kesin tutar bu dizi

  10. gulsah, 21 Ağustos 2008:

    ben ilk reklamlarda gördüm ömer çok yakışıklı buldum sonra izlemeye basladım sonra dizideki adıyla brs yapılanlara sinir oldum bilesiniz eger askim a birsey olsun o adil babayıda hoca hanımıda gülsen …. kursuna dizerim 😛

  11. nihal, 23 Ağustos 2008:

    yha ben senı coq sewıom yha coq dadlusun sen yha butun arkılerım senın yuzunden kalge edıom yha senı gercek coq sewıom yha:D

  12. su, 27 Ağustos 2008:

    ya olamaz böyle bir yakışıklılık bütün arqadaşlarımla tam bir yusuf ömer sınav hayranıyız bide yusuf ömer sınav benim abime çoq benziyoo

  13. merve, 29 Ağustos 2008:

    bu filmi çoook seviyoruz zevkle izliyoruz

  14. tanju, 30 Ağustos 2008:

    ya nediyimki 10numara dizi ama ömer abi sana hastayım bu arada sarışın sana yakışıyo

  15. jomksor, 4 Eylül 2008:

    ben bu diziyi çok sevdim helede gülşahı

  16. mehmet, 4 Eylül 2008:

    ben diziden çok hoşlandım

  17. deniz, 4 Eylül 2008:

    bnce yusuf ömer sınaw çok yakışıklı ama bnce sarışınla yani ceyda ateşle hiç yakışmıolar bnce gülşenle yani selen seyvenle yakışıolar bnce biran önce sewgili olsunlar ztn barış pelinin gerçek yüzünü gördü 5.bölümde ama bu dizi asla bitmesin biterse atvde bidaha asla dizi izlemem ve izletmem…

  18. samet, 4 Eylül 2008:

    dizi 10 numara bir dizi ömer abi rolunu çok iyi oynuyorsun

  19. büşra, 5 Eylül 2008:

    yusuf ömer sınawa bayılıyorum motor sürerken olduğu gibi at üstünde de süüüüüüüüper seni seviyorum yusuf

  20. bjk, 5 Eylül 2008:

    bnce de cnm yusufum pelin(ceyda ateş)le daha çok ykşyo bu arada güşen(selen)çokgıcık aynı sen gibi sanada bekir yakışır nasılsa aynı kafadansınız sen yusufu rüyanda bile göremezsin tv de görsen

  21. bjk, 5 Eylül 2008:

    yusuf ömer sınava bayılıyorum motor sürerken olduğu gibi at üstünde de süüüüüüüüüüüüüüper seni seviyorum yusufum

  22. nurrr, 5 Eylül 2008:

    ya bencede yoruma ne gerek var süper bir dizi yusuf ömer abide rolünü çook güsel yapıo süpersin barışş abi bu arda boşver sen sarışını hıh:)

  23. can, 5 Eylül 2008:

    çok güzelbi dizi yapanın elini öpmek lazım bi yusuf ömer sınav çok yakışıklı kızlar sevmekle haklı

  24. adnan barış, 5 Eylül 2008:

    valla süper diziiiiiiiiiiiii ayrıca yusuf sınavda kendimi buluyom

  25. umut, 6 Eylül 2008:

    doludizgin yillar dizisi çok güzel hiç bitmesin

  26. NaZ, 8 Eylül 2008:

    dizi cok güzel ellerinizi sağlık

  27. VoLkAn, 9 Eylül 2008:

    cok güzel 1film ama barış iyi 1 cocuk filim sonu ne olcak acama

  28. oshLem, 10 Eylül 2008:

    selam..insanlar çift yaratılmıs dedikleri bu olsa gerek..yusuf ömer sevgilimle ikiz gibi..okadar benzeriolar ki espriler konusma tarzı hatta sinirlenirken alnında çıkan damar bile aynı..ona bakarken sevgilimi,sevgilime bakarkende onu görür gibi oluorum..bu diziyide bana biri söyledi mutlaka izle ordaki biri tıpatıp sana birini gösterecek die,gercektende öyle oldu ve çok sasırdım..belki izleme sebebimde sadece bu..

  29. semra, 10 Eylül 2008:

    harbiden çok güzel bi dizi yapmışsınız bu dizide emegi geçen herkesin ellerine saglık.zaten barışın konuşma tarzına hastayım hem de cok tatlı rolünü de cok güsel oynuo başarılarının dewamını diliorum

  30. Yunus, 11 Eylül 2008:

    Dizinin hakkını vermek lazım harika olmuş. Ama bu kızların ismini doğru yazamadıkları birine böyle yorumlar yapması çok baya bence, haa yusuf sınav hakikaten yakışıklı bi arkadaş, bide ona sormak lazım sizin hakkınızdaki fikrini öyle değil mi_? Osman sınav ve ailesine iş hayatlarında başarılar….

  31. esmerrrkızz, 12 Eylül 2008:

    yokk abi yok barışıma ne pelin nede gülşen yakışıyoo beni alsanıza su filme yaa bakk nasılda yakısıyorumm barışaa =) bu arada barışıda bu kadar begenmeyın canım kıskanıyorum amaaa haa aaaa ayıp oluyo ama sevgınızı içinizde yasayın kardesımm ben nasıl içimde yasıyosammm sizde öle yapınn ahhhh yusuffff ahhhhhhhhhh senınle tanısmak nasıp olsaa ahhh Allahhım o gunlerıde goster amiiiiiiiiiiiiiinnnnnnn ==))

  32. mamocan, 15 Eylül 2008:

    süper deil süper ötesi ne varsa o harika bir dizi izlemeyen daha görmemiştir o yüzden böyle bir dizi kaçırılmaz…

  33. mamocan, 15 Eylül 2008:

    arkadaşlar barışla tanışmak isteyen varsa bir benzeri belkide ikiziyim bilmiyorum ama çok benziyos isterseniz görün ama aşık olmayın yanlış maksatta anlamayın sizin düşündüğünüz gibi deilimsadece görmenizi istiyorum ok sakın yanlış anlamayın olur mu?

  34. sührenaz, 15 Eylül 2008:

    DİZİ COK GÜZEL BARIŞI VEGÜLŞENİ COK BEĞENİYORUM BENCE İKİSİ BİRBİRLERİNE COK YAKIŞIYORLAR DİZİ HİÇ BİTMESİN PAZAR GÜNÜNÜ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM

  35. sührenaz, 15 Eylül 2008:

    dizi cok harika olmuş barışın oyunculuğunu cok beğiniyorum diziye emeği geçen herkese tşkrlr.

  36. hayat, 17 Eylül 2008:

    öncelerde hoşuma gıtmesede benı kendıne baglayan bı dızı oldu cok muthıs bı dızı ayrıc acıkarılacak cok ders var ııcnde

  37. damla, 23 Eylül 2008:

    harikasın sen ya hayranınım senin ben adıma bakma ben erkeyim

  38. ezgi, 29 Eylül 2008:

    bu dizi liting rekorları kıracak dizilerden biri 10 numara bir dizi ekibi ve yönetmenleriylerile 10numara bir dizi ve hem hecanlatan hemde güldüren dizi

  39. NİL, 5 Ekim 2008:

    gerçekten müthiş bir dizi çoğu insan ne yazıkki böyle dizilerin güzelliğinin farkında değil bizim duyduğumuz heyecanı izlerken anlatmakla anlamıyorlar malesef o yüzden bu dizileri lütfen izleyin….

  40. tugay, 5 Ekim 2008:

    yha filmi bitrdilermi naptılar 9 bölüm izliyemedik kaldırmayın be abicim şu film mi :S ağlarım walla

  41. hırçın dalga, 6 Ekim 2008:

    bence bu dizi çok süper ve ben yusuf ömeri çok seviyom lütfen osman sınavdan rica ediyorum bu dizi hiç bitmesin lütfen lütfen hem selen seyvenle yusuf abi çok yakışıyolar dizi çok süper gidiyo barışla gülşenin sevgili olması insanları daha çok ekrana bağlıcaktır yusuf abi seni çook ama çooooooooooooooooooooook seviyorum tek hayalim seni bir kere bile olsa seni görüp seninle konuşmak ah keşke bu mümkün olsa

  42. BERKAY, 7 Ekim 2008:

    ulan bu kadra insan bu kadar yorum yapılmış ama nerde hiç kimsenin tık dediği yok işte böyle bir ülkede yaşıyoruz

  43. selma, 6 Kasım 2008:

    tek kelimeyle harika dizinin devamını dilerim

  44. aşk böceği, 6 Kasım 2008:

    ömer abi başka dizilerdede görmek isterim yolun açık olsun

  45. sezgin, 8 Kasım 2008:

    seni cok begendik gerigel

  46. eren, 11 Kasım 2008:

    abiiya barış abiicim lütfen msnyi werirmisin hastanım gülşenle birbirinize çoq takışıon motorada öyle yani tebrikler film bitince böle alıyasım gelio yaniiiiiiiii

  47. eren, 11 Kasım 2008:

    barış yani tek kelime süper çok yakışıklısın msnyi wersinbiri yani
    gülşenede yakışıon film bitmez inşallah allah daha güzelini wersin yolun açık olsun bneren erkeğim motor hastasıyım sanada aynen gerçek hayatta bile seni gülşen eş görmek isteriz saygılarımla eren

  48. mine, 17 Kasım 2008:

    harika bir dizi doyamıyorum böyle harika böyle doludolu yaşanan bir dizi öyle güzelkibayılarak iliyorum sizede tavsiye edrerim

  49. mine, 17 Kasım 2008:

    çok güzel bir başyapıt hayra olarak izliyorum süper bir kadro çok güzel bir dizidiiiiiiiirrrrrr.

  50. ali, 13 Aralık 2008:

    diziye güzellik veren sensin seni nerde görsem donup kalıyorumseni yakında görmeye gelcem inşallah

  51. aliye, 24 Ocak 2009:

    çok güzet bir baş yapıt.YUSUF ÖMER SINAV’I çok seviiiiiiiiyorum.başarılar diliyorum.

  52. berkan, 29 Ocak 2009:

    yabu diziye hastayım son bulmasın nolur

  53. bahar, 13 Şubat 2009:

    yusuf ömer asiğim sana bana resmini gönder

Yoruma cevap yaz

Geri İzleme linkini Al

2 Geri İzlemeler/Pingbacks

Geri İzleme göster/gizle

  1. Geri izleme: www.tusul.com on 31 Temmuz 2008
  2. Geri izleme: oyyla.com on 31 Temmuz 2008